Subject: FW: Lepingu nr 3.2-3/23/1231-1 kinnipeetud summa osaline tagastamistaotlus
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Dec 2024 17:26:01 +0200

From: Kristel Ratassepp <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, December 27, 2024 2:20 PM
To: Krista Maamägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; RBE Arved <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Tauri Väli <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Lepingu nr 3.2-3/23/1231-1 kinnipeetud summa osaline
tagastamistaotlus

Tere

Edastan allkirjastatud nõudekirja ja tabeli arvete kaupa kinnipeetud
summade kohta.

Lugupidamisega

Kristel Ratassepp

Raamatupidaja

Tel +372 527 4100

E-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

P.P. Ehitusjärelevalve OÜ

 <http://www.ppe.ee/> www.ppe.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.